Ηλίας Τσέχος / 5 τελευταία ποιήματα

img_5394
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ
 
Η αυτοχειρία στην ποίηση δεν έχει τέλος
Οφείλεται αν είσαι ποιητής
 
Η αυτοχειρία στο ποίημα έχει τέλος
Οφείλεται στα όνειρα
 
 
Φαράγγι της Κράστας
 
Χιλιάδες φορές
Κάθε φορά πρώτη
Ανεπανάληπτα και
Πολλαπλά
 
Ένα σαν όνειρο ξυπνάς
Δυο τη μέρα γέρνεις
Τρία θερίζεις ν’ απλωθείς
Τέσερα να μας φτάσεις
Πέντε μες στα πουλιά
Μες στα νερά
Έξι φορές να μας
Φιλήσεις
 
Στα λεξικά
Φαράγγια σου
 
 
Μόνον οι ποιητές πεθαίνουν στα ποιήματα
 
Χειρονομίες δεν μελετούν
Γνώσεις δεν αγαπούν
Στα ρεκόρ αθλητές ρημάζουν
Χρήμα αυνανίζεται
Γάμος ευτελίζεται
Αναγνώσεις αλλαγές αποδόμηση
Δεν είναι γονείς τα παιδιά
Τα σχολεία να πάνε σχολείο
Τα ποιήματα ας παν να δουλέψουν
Σπουδή συνεννόησης αύρα αθέριστα
Προσευχή γνωρίζει το τέλος προσεύχεται
Βάσανοι γλώσσας βάσανα χωριά πολλά
Πάει να τελειώσει το ποίημα
Δεν θέλει δεν πάει
Τρέχει να προφτάσει το χθες αύριο λέει
Τόσα κακά σπουδαγμένα
Δεύτερη φορά αντικρίζει
 
 
Φωτογραφώ Φθινοπωρώ Ανθώ Καρπώ
 
Ό,τι ζητώ από το fb
Δεν μου το δίνει
Σαν ταχυδρόμος φεύγει
Έρωτας ακατάφταστος
Με τυραννούν οι απουσίες, παρουσίες
Άξεστοι που ‘ναι οι φίλοι μου
Ας λατρευτός από τις φίλες είμαι
Αν και ανάξιος εραστής
Και ποιος δεν είναι θα μου πείτε
Άλλα αντ’ άλλων αραδιάζω
Αφήστε με να λέω
Ό,τι ζητώ είναι παρών
Εγώ απουσιάζω
 
 
Όσοι Βιετνάμ
 
» Χτυπιούνται » ακόμα
Αν είμαι καλός ποιητής
Μεγάλος, μέγας
Μικρός κ.λ.π
Και ποιοι το ανακηρύσσουν
Ποιοι όχι
 
– Δεν ντρέπεστε κύριε τσέχο;
Διόλου;
Αφήστε τους να ζουν και
Να παίζουν τον »Τρωικό» πόλεμο
Κάτι αρπάζουν
 
– Η καρδιά μου είναι πουτάνα
Εγώ της λέω ναι
Αυτή μου λέει όχι
 
 
Με τόσα ναι Το » Ο Χ Ι » γιορτάζουν
 
Τα σκουπίδια θέλουν πέταμα
Όμως τα λυπάμαι
Τα βάζω δυο πόδια
Μια πιο κακιά ψυχή
Τα πάμε βόλτα με την Ίρμα
Στις πηγές Βερμίου
Κουνώντας την ουρά
Και γαβγίζοντας
 
– Τα αγράμματα –
Κατόπιν γίνονται
Γειτόνισσες ξαδέρφες για
Κλάματα ασταμάτητα
 
Γίνονται χωριό
Πόλεις συμπρωτεύουσα
Πρωτεύουσα
Ευρώπη
Κόσμος
 
Για βίντεο
 
Πορεύομαι μ΄ αυτά
Αυτά θα με πετάξουν
Σχολιάστε

